ohrwürmer 8.0















Die Ohrwürmer des Februars :)


How To Be A Heartbreaker - Marina & the diamonds
-> Ich liebe einfach ihre Musik und ich finde, dass dieser Song echt gute Laune macht.




Ausschnitt :
Rule number one,
Is that you gotta have fun.
But, baby, when you're done,
You gotta be the first to run.

Rule number two,
Just don't get attached to,
Somebody you could lose,
So le-le-let me tell you.

This is how to be a heartbreaker.



Are We One - Crystal Fighters
-> Tauchte neulich auf einmal in einer Wiedergabeliste von meinem itunes auf und blieb sofort im Ohr ...

http://vimeo.com/74206316
Leider nicht bei Youtube.

 Ausschnitt :
I try not to believe
Everything I hear, everything I see
But it's hard with everything I bet
In favor of, It all be real, yeah
It's hard to be in doubt with all the pieces there are to believe
And it's hard not to go with everything that I'm feelin' in me




Gloria - Mando Diao
-> Den Song mag ich irgendwie schon immer :)



 Ausschnitt :
It's time for you to see yourself
All the misery you brought up
Gloria's one day ahead
Watching you from the heaven's gate 





Dark Horse - Katy Perry feat. JuicyJ
-> Katy Perrys aktuelle Single & schöner Pop.



Ausschnitt :
It's time for you to see yourself
All the misery you brought up
Gloria's one day ahead
Watching you from the heaven's gate





Everybody Talks - Glee Cast
-> Tolles Cover von Glee. Im Original von Neon Trees.


 Ausschnitt :
I found out that everybody talks
Everybody talks, everybody talks

I can hear the chit chat
Take me to your love shack
Mama's always gotta back track
When everybody talks back





Stay The Night - Zedd feat. Hayley Williams
-> Ich mag die Kombi von dem deutschen Dj Zedd und der Frontfrau von Paramore


Ausschnitt :
You kill the lights, I'll draw the blinds
Don't dull the sparkle in your eyes
I know that we were made to break
So what? I don't mind





-----> Wie gefallen euch meine aktuellen Ohrwürmer ?
:)

alles liebe
Image and video hosting by TinyPic




Kommentare:

  1. Die Lieder sind toll, aber ich muss gestehen, dass ich nur ein Lied davon schon kannte... nämlich das von Katy Perry... ;)
    Aber wirkliche Ohrwürmer. :D
    Liebe Grüße,
    Marianne

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. musste ja mal so kommen, dass du ein lied schon kennst. :D ist aber normal, schließlich läuft es oft im radio. :)
      lg callie

      Löschen
:) :( :-/ :-* :-O X( :7 :-c ~X(

Dankeschön für deinen Kommentar :)